Real Racing 3 v1.0.9

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۰ دیدگاه

Real-Racing-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مشکل هنگام اجرا برطرف شد – لطفا توضیحات را مطالعه کنید .

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند .

انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

نسخه ی قرار گرفته تصحیح شد و برای اجرای بازی می بایست فایل APK جدید را که ROW version می باشد دانلود نمایید . توجه داشته باشید نیازی به دانلود کردن دوباره دیتا نبوده و پس از نصب ۶ مگابایت از طریق گوشی دیتای اضافه دانلود خواهد شد .

hajm حجم : ۶٫۱۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا برای Tegra با حجم ۷۳۵٫۷۲ مگابایت

download دانلود دیتا برای PowerVR با حجم ۶۳۴٫۴۴ مگابات

download دانلود دیتا برای Mali با حجم ۶۲۰٫۱۴ مگابایت

download دانلود دیتا برای Adreno با حجم ۶۴۰٫۵۸ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/data

 

منبع : آندرویدها

Real Racing 33 Real Racing 34 Real Racing 35 Real Racing 36 Real Racing 37

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...