BeautyQR PRO – QR generator v3.3

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۰ دیدگاه

BeautyQR-PRO---QR-generator

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بارکد های QR این روزها همه جا یافت می شوند و قابلیت های بسیاری که این نوع از بارکد بر خلاف گونه ی معمولی خود دارد باعث گردیده است تا ورود آن به بخش های مختلف را شاهد باشیم . اما شاید به نوعی زیبا نبودن آنها ممکن است برخی از افراد را به خود جذب ننماید . با استفاده از نرم افزار BeautyQR PRO – QR generator می توانید کدهای QR زیبا ، متنوع و البته غیرمعمولی بسازید !
این کدها در عمل همانند کدهای استاندارد اما در ظاهر تفاوت های بسیاری دارند . به طور مثال شما می توانید رنگ ، استایل ( پشت زمینه ) ، پوسته و لوگویی را که می خواهید بر روی این کدها بیافزایید . از این کد ها می توان برای مصارف بسیاری نظیر آدرس وب سایت ، ایمیل ، شماره تلفن ، پیامک و مکان جغرافیایی GPS استفاده نمود .
اگر همیشه دنبال ساخت کد هایی همانند لینک های دانلود اندرویدها بوده اید ، با این برنامه می توانید گونه های بسیار زیباتری از آنها را با تبلت یا اسمارت فون تحت اندروید خود بسازید .

 حجم : ۱۰٫۱۹ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

منبع:آندرویدها

BeautyQR PRO - QR generator5 BeautyQR PRO - QR generator6 BeautyQR PRO - QR generator7 BeautyQR PRO - QR generator2 BeautyQR PRO - QR generator4 BeautyQR PRO - QR generator3

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...