نسخه جدید بازی مهیج Grand Theft Auto III v1.3 با گرافیک عالی + Data

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۳ دیدگاه

شرکت RockStar به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این شرکت در حرکتی خاطره انگیز برای طرفداران بازی های کامپیوتری، بازی فوق العاده محبوب GTA 3 را برای سیستم عامل  اندروید عرضه کرده است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۰۱ به بازار آمد طی مدت کوتاهی توانست مخاطبان بیشماری را به خود جذب کرده و با فروش ۱۴ میلیون نسخه، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی ها شود. بازی سبک OPen World مثل تمام بازی های GTA دیگر دارد که در شهر Liberty City اتفاق می افتد می توانید ماموریت های مختلف در بازی را به پایان برسانید .

 در این نسخه تمام  باگ ها و مشکلات قبلی حل گشته لازم به ذکر است اگر قبلا دیتا را دانلود کرده اید فقط فایل نصبی جدید را دانلود و جابگزین نمایید.

توضیحات :

* ابتدا فایل apk ( با حجم ۹ مگابایت ) را بر روی گوشی خود نصب کرده  و سپس فایل دیتای مناسب با گوشی خود را دریافت ، از حالت فشرده خارج و در مسیر زیر قرار دهید:    Android/data 

 *اگر دیتا شناخته نشد، فولدر com.rockstar.gta3 را به com.rockstar.gta3ger تغییر نام دهید ( فولدر دیتا درگوشی را تغییر نام دهید.)

دانلود فایل APK باحجم 8.6MB:

دانلود دیتای بازی باحجم 433MB:

منبع : آندرویدکده

  • Reza_kavak

    Reza_kavak

    • ۱۳۹۱/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۴:۱۲

    با سلام خدمت دوستان. من این بازی رو نصب کردم روی رام 4.0.3 رسمی بدون تیک و هیچ مشکلی اجرا میشه با خیاله راحت دانلودش کنید

  • yasamin

    yasamin

    • ۱۳۹۱/۰۹/۲۱ - ۱۶:۲۳:۲۹

    مرسی آقا رضا من هم دارم دانلود میکنم تا نصبش کنم لطفا برای بازی های اچ دی بیشتر توضیح بدین

  • شایان متشبث

    شایان متشبث

    • ۱۳۹۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵:۵۲

    سلام من اینو تو رام 4.0.4 رسمی نصب کردم اما وقتی میرم تو ماشین بازی تیک میزنه و بعد هنگ می کنه.قبلا تو مال تودش که نصب کرده بودم(2.3.4)این طوری نبود چی کار کنم؟

    اگه می شه زود جواب بدین ممنونم

    پاسخ مدیر (KingArcs ):   *****
    سلام،این بازی روی Arc s تست شده و مشکلی نداشته.از آزاد بودن فضای خالی رم در حین اجرای بازی اطمینان حاصل کنید.همون طور که اطلاع دارین ، رام4 به دلیل سنگین تر بودنش نسبت به رام 2.3.4 ، با برخی بازی های HD مشکل داره.