دانلود نرم افزار فوق العاده افزایش حافظه رم برای اجرای بازی ها و برنامه های سنگین برای آندروید ROEHSOFT RAM EXPANDER ROOT 1.82

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۰ دیدگاه

قابل توجه دارندگان xperia Arc S

اگر شما هم مشکلی که با گوشی خود دارید مقدار فضای RAM کم آن است و این مشکل به یک مشکل جدی برای اجرای بازی ها و برنامه های سنگین تبدیل شده است قبل از اینکه به خاطر این ضعف سخت افزاری ، در پی تعویض گوشی خود باشید بهتر است یک بار نرم افزار فوق العاده جالب ROEHSOFT RAM EXPANDER را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و تست نمایید . این نرم افزار قادر است مقدار فضای پیشنهادی و یا انتخابی شما را از حافظه مموری کارت شما جدا کرده و به صورت مجازی به RAM گوشی آندرویدی شما اضافه کند . منظور از RAM حافظه موقت و سخت افزاری گوشی همان حافظه ای که در کامپیوترهای شخصی با واحد های 256 و 512 و … شناخته می شود می باشد .

از قابلیت های RAM EXPANDER می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** افزایش حافظه رم تا سقف 4 گیگا بایت
** دارای ویجت اختصاصی
** اطلاعات دقیق در صفحه برنامه
** قابلیت استارت خودکار
** روش کار آسان و سریع
** قابلیت بهینه سازی توسط خود نرم افزار

نکته بسیار مهم : این نرم افزار برای عملکرد صحیح نیازمند به روت می باشد . همچنین کرنل گوشی شما می بایست از این نرم افزار پیشتیبانی نماید . ( اگر از رام های رسمی با کرنل رسمی استفاده می کنید احتمالا این نرم افزار جواب نخواهد داد)

این نسخه از نرم افزار نسخه پولی و خریدنی آن است که در مارکت گوگل با قیمت €6.95 به فروش می رسد که می توانید آن را به رایگان از ادامه مطلب همین پست دانلود نمایید .

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

  • حجم فایل: 327 کیلوبایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر
  • منبع: www.apktops.ir
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...