بازی فوقالعاده زیبای خدایان THE GODS HD v1.0

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۰ دیدگاه

13493547221 بازی فوقالعاده زیبای خدایان THE GODS HD v1.0

 


بازی فوقالعاده زیبا THE GODS HD در نگاه اول شما را دقیقا یاد بازی بسیار  زیبا و محبوب خدای جنگ God of War می اندازد ، بازی خدایان دارای سبک شمشیری و اساطیری است که خشونت بسیار بالایی در گیم پلی و روند بازی مشاهده می شود . این بازی زیبا دارای گرافیک بسیار بالایی کنسولی می باشد که یکی از بهترین های عرضه شده در زمینه بر روی اندروید است اگر علاقمند به بازی های اکشن خشونت آمیز هستید این بازی زیبا را از دست ندهید. می توانید بازی را در ادامه مطلب به همراه دیتا آن دانلود نمایید .


دانلود دیتا بازی

مسیر دیتا : sdacrd/

 

 

 

 

13492491321 بازی فوقالعاده زیبای خدایان THE GODS HD v1.0 نکات لازم در زمینه نصب بازی و نرم افزار اندروید :


نحوه نصب بازیها و نرم افزار های اندروید  : نصب بازی و نرم افزار های اندروید بسیار ساده است که به راحتی می توانید با کمترین دانش در زمینه کار با سیستم عامل اندروید بازی های این سیستم عامل را نصب نمایید .  با دریافت فایل با پسوند APK از سایت می توانید وارد فایل منیجر در گوشی و تبلت تان شوید و از آن مسیر بازی و نرم افزار مورد نظر با یک کلیک بر روی فایل و انتخاب گزینه install ، بر رو گوشی اجرا نمایید .

* در صورتی که گوشی (تبلت)  شما فاقد فایل منیجر هست (بر روی گوشی های نظیر سونی اریکسون ، سونی ، HTC  به صورت پیش فرض فایل منیجر نصب نیست .)

روش اول : ابتدا عبارت “فایل منیجر ” را در سایت جست و جو نمایید و یک نرم افزار فایل منیجر مناسب دانلود و به یک گوشی که دارای بلوتوث است انتقال دهید . و با استفاده اتصال بلوتوث نرم افزار را به گوشی (تبلت) خود منتقل کنید ، و فایل منیجر را نصب نمایید .

روش دوم : از طریق موبایل خود وارد سایت پارس اندروید شده و عبارت فایل منیجر را در سایت جست و جو نمایید و آن را دانلود کنید و بعد از اتمام بارگذاری می توانید از طریق نوار بالای گوشی (تبلت) (نوار اطلاع رسانی) نرم افزار فایل منیجر دانلود شده را نصب نمایید.

 

13492500541 بازی فوقالعاده زیبای خدایان THE GODS HD v1.0به نسخه اندروید گوشی خود دقت داشته باشید ، مشخصات نرم افزار دانلودی را مشاهده نمایید و نسخه اندرویدی که قابل را نصب است را با نسخه اندرویدی که بر روی گوشی ـتان موجود است را مقایسه کنید در صورتی که ورژن نسخه اندروید گوشی تان برابر و یا بالاتر از نسخه درخواستی برنامه است نرم افزار و بازی بر روی گوشی شما قابل نصب است .

 

13492500541 بازی فوقالعاده زیبای خدایان THE GODS HD v1.0معمولا برخی بازی ها ( بازی های با گرافیک بالا HD Games) دارای اطلاعات اضافه علاوه بر فایل APK به نام دیتا ( SD DATA) هستند باید به صورت جداگانه دیتا بازی را دانلود و در مسیری که در بازی مربوطه مشخص شده کپی نمایید . معمولا در مسیرهای Android/data ، Android/obb مسیرهای کپی دیتاهای این نوع بازی ها می باشند .

 

13492500541 بازی فوقالعاده زیبای خدایان THE GODS HD v1.0 در صورتی که با  رعایت نکات فوق  فایل نرم افزار و بازی اندروید  موجود بر روی گوشی و تبلت شما نصب نشد در قسمت نظرات خطای دریافتی را ذکر نمایید تا در اسرع وقت به سوال شما پاسخ داده شود .

 

دانلـــــــــــود

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...