Asphalt 7

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۱ دیدگاه

آیا برای هیجانی ترین بازی ماشین سواری سال ۲۰۱۲ آماده اید؟؟ بالاخره پس از مدت از انتظار نسخه جدید سری بازی های آسفالت به نام Asphalt 7  منتشر شد.! با ۶۰ ماشین متفاوت مسابقه بدید و سعی کنید رقیبانتان را پشت سر بگذارید. داشتن گیم پلی متفاوت و گرافیک بالا را میتوان به ویژگی های مثبت این بازی اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی فوق العاده را دریافت نمایید.

                                                      بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 

همان طور که در اسکرین شات ها می بینید ، Gameloft مجددا سنگ تمام گذاشته و شاهد گرافیک فوق العاده و محیط و مناظر طبیعی ای در این بازی همانند یک بازی کامپیوتری هستیم . دیتای این بازی همان طور که اشاره کردیم شامل یک دیتای 1/4 گیگابایتی است که توانسته ایم آن را در نهایت فشرده سازی به حجم 870 مگابایت برسانیم . پس از قبل از اینکه حتی به فکر دانلود این بازی باشید از خالی بودن مقدار 1/4 گیگابایت فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید . فایل apk بازی نیز یک فایل apk به صورت کامل کرک شده است که توسط یک گروه چینی کرک شده و برای همین منظور وقتی برای اولین بار وارد بازی می شوید تمام منوهای بازی چینی می باشند که آموزش تصویری تغییر زبان به حالت انگیسی نیز در ادامه مطلب آمده است .

 

راهنمای کامل راه اندازی و نصب بازی و محل کپی مناسب دیتا : پس از دانلود هر دو فایل apk و دیتا ، فایل apk را بر روی گوشی خود نصب نمایید و بدون کپی فایل دیتا ، آیکون بازی را اجرا کنید . بازی تا مرحله ای که لوگو Gameloft به نمایش در آید به جلو می رود و به علت موجود نبودن فایل دیتا ، در این مرحله از شما درخواست اتصال به اینترنت و دانلود فایل دیتا خواهد کرد که شما این درخواست را تایید نمی کنید و از بازی خارج می شود . هدف از این کار ، ساخته شدن پوشه های کپی فایل دیتا می باشد که این پوشه ها با اجرای بازی بدون فایل دیتا ساخته می شوند . حال فایل دیتایی را که از سرور apktops دانلود نمودید توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید  تا به یک فایل با نام main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM.obb برسید حال این فایل را در مسیر Android/obb/com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی شما ( با اجرای قبلی بازی ) ساخته شده کپی کنید .

در صورتی که این مرحله را به درستی انجام دهید با انتخاب آیکون بازی باید وارد آن شوید و با منوهای چینی بازی برخورد کنید در غیر این صورت مطمئن باشید یکی از مراحل کپی فایل دیتا را به درستی انجام نداده اید .

برای تغییر زبان بازی هم مطابق زیر عمل کنید :

 پس از اینکه وارد بازی شدید گزینه ای که در شکل زیر با فلش نشان داده شده است را انتخاب تا به منوی تنظیمات بازی بروید

حال گزینه شماره 4 که با فلش نشان داده شده است را انتخاب تا به قسمت زبان بازی بروید

و پس از آن مطابق شکل پرچم اول ( پرچم آمریکا ) را انتخاب کنید تا منوهای بازی از حالت چینی به انگلیسی در بیاید .

 

 

لینک دانلود فایل APK بازی باحجم 9مگابایت :

 

لینک دانلود دیتای بازی باحجم 870 مگابایت:

 

 

 

باتشکر از APKTOPS

                                                                                                                         

  • n

    n

    • ۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۸:۰۴

    این فایلا که باز نمیشن اونیم که باز میشه اصلافایل apk نداره لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ مدیر (KingArcs ):   پیگیری می شود