آموزش نصب برنامه ها در آرک اس

نوشته شده توسط:علی معصوم | ۰ دیدگاه

آموزش نصب برنامه و بازی در گوشی آرک اس را می توانید در ادامه ی مطلب مطالعه فرمایید.

(این آموزش به درخواست کاربران سایت گذاشته شده)

یکی از مشکلات آرک اس به نظر من نبود فایل منیجر به صورت پیش فرض در گوشی است. فایل منیجر به شما این امکان رو میده تا به مموری کارتتون دسترسی داشته باشید. پس اولین گام نصب فایل منیجر در گوشی است.

قبل از هر کار باید ابتدا دکمه منو(اولین دکمه از سمت راست) رو بزنید و سپس مسیر زیر رو دنبال کنید
settings------>applications
حالا تیک گزینه unknown sources رو بزنید
خوب حالا که تا اینجا اومدید وارد گزینه development بشید و گزینه usb debugging رو هم تیک دار کنید که البته بعدا به دردتون میخوره. خوب حالا یک فایل منیجر دانلود کنید (بهترین فایل منیجر ها در سایت موجود است و میتونید دانلود کنید که پیشنهاد من solid است) بعد از دانلود از طریق کامپیوتر باید بلوتوث گوشیشون رو روشن کنن و برنامه رو با بلوتوث بریزن داخل گوشی بعد از ریخته شدن روی فایل ورودی کلیک کنید و inestall یا اگه زبان گوشیتون فارسی هست نصب رو بزنید تا برنامه نصب بشه. برای اونایی که وسیله ی بلوتوث دار ندارن راه دیگه ای وجود داره که نسخه apk فایل منیجر solid  رو از سایت آرک اس دانلود کنند و اجراش کنن و گزینه ی نصب یا اینستال رو بزنن!

بعد از اون میتونید هر برنامه ای خواستین رو از طریق کابل گوشی یا رم ریدر در یک فولدر داخل مموری کارت بریزید و بعد وارد فایل منیجر که نصب کردید بشید و برنامه هاتون رو به همون راحتی و با یک کلیک نصب کنید. سوالاتتون رو در تالار گفتمان مطرح کنید.

با تشکر تیم آرکــــــــــ اس ـــــــــــ

(کپی برداری فقط با درج منبع)

تهیه کننده : Reza_kavak

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...